• Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Meldt de retour binnen 14 werkdagen na ontvangst van de order aan.
  • Dit kun je doen door een mail te sturen naar info@wii-care.nl  onder vermelding van je naam, ordernummer en reden van retour. Indien wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij je retour helaas ook niet in behandeling nemen.
  • Om in aanmerking te komen voor een retour, dient het product ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten.
  • Enige gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van je bestelling gemeld te worden bij ons – info@wii-care.nl
  • De Customer Service medewerker voorziet jou, indien akkoord, van een registratienummer wat 30 dagen na afgifte geldig is. Zonder registratienummer kunnen we jouw retour niet in behandeling nemen.
  • Print de e-mail met het registratienummer en ordernummer uit en voeg dit aan de retourzending toe.
  • Stuur de retour + eventuele gratis ontvangen producten (zoals samples en miniaturen) per post naar het opgegeven adres, het liefst in dezelfde verzenddoos.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor je eigen rekening.
  • Na ontvangst neemt de Customer Service je retour in behandeling (5 – 10 werkdagen).
  • Wii care beauty zal na beoordeling automatisch het geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar de betaling mee is voldaan.
  • Een ontvangen retour die niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd. Echter vormt deze procedure geen beperking voor het uitoefenen van het herroepingsrecht.